Sunday, 14 February 2010

寻晚发咗一个好可怕嘅梦,点解会咁样呢?

友情变啦 咩事都变啦 点解你哋会变成咁样呢?

都算咗啦...当做少交你哋呢啲友记 !!!最锡我哋嘅人只有一个...多谢你

咩事都会为我哋住想,去边度都要带我哋去玩,会顾到我哋嘅感受,照顾我哋,有事帮我哋...你就好似系我亲大佬咁样...

你讲嘅话我哋会听,艾我放弃...我会,因为我知道答案咗...你唔好为咗我哋而少同你嘅友记 ,难得全部翻嚟聚一聚...

友记唔可以信,最緊信自己...

我想象嘅事全部冇啦

宜家最緊嘅事系做工赚钱....

No comments:

Post a Comment